Bedankt!

19 juli 2011

Voor al jullie lieve reacties, mails, smsjes en telefoontjes!

Omdat we nog steeds niet beschikken over internet, doen we het tussendoor en waar mogelijk. Het valt dan niet mee om de mails te beantwoorden, laat staan de foto's te downloaden. Maar zodra internet (en telefoon :-)) geregeld is, is hier ook meer tijd en gelegenheid voor. Voor nu 'moeten' jullie het doen met onze blog.

We hebben begrepen dat het in Nederland echt Hollands weer is (zelfs de verwarming al weer aan, dure weekendjes weg die in het water vallen....je zal maar een boot hebben...:-)). Nu hebben wij ook al een buitje meegemaakt. Een keer 's nachts en een keer overdag, maar dat waren echt drie druppels.

Afgelopen maandag, op Ronald's eerste werkdag, mochten wij een bijdrage leveren aan een warm welkom voor een nieuwe collega met zijn gezin. Hen kennen we nog van de training. Was heel leuk om te doen vooral omdat het ons nog zo vers in het geheugen staat. Bij ons was het heerlijk weer, maar zij namen kennelijk het Hollandse weer mee... Het begon te gieten. Onze eerste echte bui op Aruba. Maar wat zo heerlijk is, is de temperatuur en dat daarna gelijk de zon weer schijnt. Het is zelfs bijna lekker dat het even regent :-).

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joyce:
    Lieve Cis,

Wat een leuke verhaaltjes schrijf je. En dat wel drie op een rij :) Wij boffen maar! Ik ben heel benieuwd naar dat nieuwe huis van jullie. En wie weet in 2012 ook wel een keer in het echie zien!

Dag lieve Cis xxx
  2. Jantiene:
    19 juli 2011
    Hey lieverds! Wat een avontuur zijn jullie begonnen. Echt leuk. Heerlijk om te lezen hoe jullie je draai daar aan het vinden zijn. Lekker positief en grappig ook. Aruba behoort nu al tot mijn favo vakantieplek (twijfel wel een beetje na het verhaal over de pega :-)) Hoop het ergens de komende 3-5 jaar allemaal mee te maken. Gefeliciteerd met jullie eigen stek!!
    XXX
  3. Monique Peltenburg:
    20 juli 2011
    Hoi lieve Cis, ik heb net alle blogs van de 1 en 2e week en 'bedankt' gelezen. Jij/jullie weer heel erg bedankt voor alle verhalen die jullie met ons delen. Fijn dat jullie nu de zekerheid van een huis hebben. Dan kan het settlen echt beginnen, gaan jullie je waarschijnlijk gauw nog meer thuis voelen. Klinkt ook als een heerlijke plek om te wonen (een zwembad bij huis is altijd mijn droomwens geweest) . Hier verlangen we inderdaad heftig naar zomers weer na alle regen en wind. We moeten nog even geduldig zijn. Zelf vier ik nu vakantie in eigen land. Heerlijk om even niks te hoeven, beetje te rommelen in en om huis. Straks zullen we er nog wel even op uit trekken, in ieder geval naar Belgie. Ik heb op een kasteelboerderij een mooi plekje voor een paar dagen gehuurd. Op een later moment, als jullie op digitaal gebied ook helemaal aangesloten zijn stuur ik je een lange brief. Groetjes voor Ronald en Sanne, voor jou: x, Monique
  4. Annet:
    22 juli 2011
    Lieve Ronald, Cis en Sanne
    Genoten van jullie nieuwe verhalen, wij hebben inmiddels onze vakantoie achter de rug en gezien het weer in nl hebben wij het getroffen in Fr.Succes met alle regel dingen en tot gauw online
    Ton Annet en Kas X
  5. Marianne Welling:
    25 juli 2011
    Hoi Cisje, heerlijk om dit soort verhalen te lezen. We gaan verder uitgebreid bijbabbelen als je via de mail te bereiken bent.
    Veel liefs, ook voor Ronald en Sanne natuurlijk.
    Marianne
  6. Celine:
    25 juli 2011
    Heei lieve Cis, Ronald en Sanne.
    Wat een leuke blog (:
    Leuke verhalen.
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben.
    Zou het leuk vinden om volgend jaar ook naar aruba te komen om jullie te bezoeken (:
    Oh ik moest nog de groeten doen van mn ouders en elise (:
    X Celine
  7. Jeroen:
    27 juli 2011
    Hoi Franciska,

goed om te lezen allemaal. Vakantie hier zit er voor mij op. (in augustus nog een weekje met de kinderen naar de camping.)Ben benieuwd naar volgende verhalen en foto's. Ik ga nog maar een stukje appeltaart met slagroom halen.

groeten aan iederéén !