Voor de nieuwsgierigen onder ons

28 juli 2011 - Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba

Inmiddels is de pestcontrol langs geweest om al het ongedierte te verjagen. Arme diertjes, maar nu gaat toch echt het 'not in my backyard-syndroom' in werking....Vooral als het gaat om kakkerlakken, jakkes.

De tuinman is druk bezig om de palmen te ontdoen van kokosnoten (voor de komende tig maanden:-) en overtollig groen te snoeien. Er is een nieuwe airco geïnstalleerd, er vind een update van het alarm plaats en de schilder is in aantocht. Drukke bende dus.

Hierbij een link naar de site van de makelaar met foto's van het huis: http://aruba-realty.com/component/index.php?option=com_hotproperty&task=view&id=520&Itemid=99999999#.

En ja, het huis staat te koop. De eigenaar kon nog wel onder het contract voor de verhuur uit met de makelaar, maar niet meer onder het verkoopcontract.  Dit hebben ze opgelost door het voor een exorbitant bedrag te koop te zetten voor 6 maanden. Daarna wordt het contract beëindigd en zitten we voorlopig safe.

1. irm:
    28 juli 2011
    Ha Cis en kornuiten aldaar,

Jullie hebben het zwaar zie ik, erg naar allemaal. Wat een feest, man! Ben superbenieuwd: wat eet je? wat drink je? hoe ruikt het daar? hebben ze daar ook parkeermeters? wat ga je doen met al die kokosnoten? ben je bruin? maw: zorg nou snel voor dat internet zodat je mijn vragenlijstje kan invullen.

Cis, geniet met volle teugen, ik denk aan je!

Irm
  2. Vanessa:
    28 juli 2011
    Ha Groentjes,

Wat een kasteel! Wat heerlijk.
    Daaf wil heel graag komen logeren.
    Misschien moet Australie nog een jaartje wachten.
    Ik gun het jullie zo. En eigen kokosnoten. Wauw. Niet allemaal wegkappen hoor. Is heerlijk. Aten we in Thailand ook zo vanaf de boom.

Kus,
    Vanes
  3. Ans:
    2 augustus 2011
    Dat ziet er geweldig uit zeg. Prachtig huis. Kunnen we dat appartement al boeken voor juni 2012? Oh nee, ik moet ook nog naar Australie en Zweden.... Fijn hoor zulke vriendinnen :)
    xxxxxx
    Ans
  4. Toos:
    3 augustus 2011
    Hoi Cis,
    over 14 dagen ga ik weer naar Curacao. Ik zit me nu even lekker te maken op jouw site. Wat heerlijk zo'n zwembad thuis. Vooral veel genieten hoor!
  5. Just:
    10 augustus 2011
    En even voor de goede orde. Het heeft weer geregend hier. Ik weet niet meer wanneer het voor het laatst een hele dag droog was.
  6. Fred Geerling:
    10 augustus 2011
    Hoi Franciska,

Alles goed daar op Aruba? Hope so.
    FF een vraagje: AAn wie heb je je telefoon afgegeven?
    Groetjes, FRED
  7. deesje:
    19 augustus 2011
    dag lieve mensen,

super leuk man zo'n blog...hoe is het nou?
    we missen jullie heel erg, Kyano wordt al zo snel groot....liefs Derrick, Kyano en deesje
  8. Ine van Beel:
    21 augustus 2011
    Geweldig dat het jullie tot nu toe zo goed bevalt. Wij duimen dat alles zo zijn gangetje blijft gaan. Hier zijn we net terug van vakantie Oostenrijk met de caravan, weer redelijk onstabiel, en net door de ergste rommel (caravan) en wasgoed heen (nog een "stapeltje" weg vouwen)Brrrrrhhhh..... Geniet maar van jullie tijd daar en mochten we ooit in de buurt komen, kun je er zeker van zijn dat we ook 'binnen' komen. Plakken is niet onze stijl, maar als we toch daar zijn willen we er ook van genieten. Wie weet.

liefs en groeten Ine en Ad (Dongen in het onstabiele koud/warme Nederland)

tot lezens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. Vanessa:
    22 augustus 2011
    Ha Groentjes,

Al weken geen update. We worden ongeduldig hier.

Kus,
    V.
  10. Jolanda Luykx:
    5 september 2011
    Hey neef van 'long time no see'!

Via via (ja, ja, de wereld is klein) hoorde ik dat jij met je gezin naar Aruba bent vertrokken. Bofferd! Ik heb de foto's met bewondering (en enige jaloezie) bekeken. Je bent geen steek veranderd, op de grijze haarkleur na dan. Hoe is het verder met jou en met je gezin? Dit berichtje is natuurlijk veels te klein om de afgelopen 25 jaar nog eens in te halen, maar vind het wel leuk om deze blog te kunnen lezen.
    Heel veel geluk en plezier met je gezin op Aruba!!
  11. Ans:
    12 september 2011
    Ik sluit me bij Vanes aan !!!
  12. Martine:
    21 september 2011
    Hai Cis,

Wat prachtig allemaal! Het doet me echt herinneren aan mijn tijd op Curacao. Geniet daar van jullie verblijf en alle avonturen. Life's wonderful.

Martine