En ik wil nooit meer weg...

9 november 2011 - Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba

okt/nov '11

Hooolaaaaa,

Missen jullie me al een beetje. Ik heb het echt heel leuk hier!De school is lekker klein en je kent op een gegeven moment iedereen. Het is heerlijk weer dus met een “BEETJE” airco in de klas red je het wel.

Foto op 13-10-2011 om 10.16 #3

Ze hebben hier hele leuke sporten! ik doe nu aan: Beachtennis, paardrijden, streetdance en ik wil nog op surfen. Paardrijden gaat echt leuk! Ik doe nu Paso Fino, een soort paardrijden ‘maar dan anders’. En je hebt hier alle ruimte om een lekker buitenritje door de knoek te doen. In december heb ik een competitie, als het goed is kan mijn lieve zus Veerle dan ook kijken! Ik zit nu sinds kort ook op streetdance bij Club di Movimiento, een Arubaanse club die echt super leuk is! De ontvangst was echt grappig en het dansen daar is echt AMAZING! Dat mis ik wel hoor! Dat je niet zomaar naar je familie of vrienden toe kan lopen, je moet overal heen gebracht worden… behalve beach, dat kan ik dan nog wel lopen. Of de chinees (supermarktje) kan ook lekker gelopen worden! Daarom is het ook wel fijn dat ik lekker dicht bij palm beach plaza woon (het allerleukste uitgaansgebied en mall voor jongeren onder de uhghumm… laten we het hier maar bij houden. Daar ga ik dan ook vaak heen met vriendinnen!

Foto op 15-08-2011 om 16.35

School gaat goed! Ik sta er nu goed bij op een paar cijfers na, maar dat kan je natuurlijk altijd nog bijstellen. Ik heb hele goeie en aardige vrienden gemaakt en heb een leuke klas om mee te werken. Samen met Ivy, waar papa het over had, doe ik leuke buitenritten op haar paarden. De rest van de dag doe ik huiswerk en ik zing de hele dag door.

Foto op 05-09-2011 om 09.15

Verder heb ik bijna drie weken een oorontsteking gehad wat niet echt fijn is. Daardoor moest ik vaak naar de dokter. Onze huisarts is een Arubaanse Venezolaan, die praat alleen maar Engels en Papiaments. Dat vond ik echt lastig. Helemaal toen ik bij hem flauwviel, het deed zo'n pijn. Ik werd helemaal misselijk, helemaal toen mamma geen water wou halen. dat was maar goed ook anders had ik naar voren gevallen en was het misschien wel een ergere val geweest. Daarna moest ik naar de KNO-arts en die spreekt gewoon Nederlands. Ik mocht al die tijd niet zwemmen en dat was balen.

Ik heb ook al 2 party’s gehad! Een was @ Isabella op een catamaran, echt super leuk! We gingen ook snorkelen en zwemmen onder de boot door. De andere was van Gabbie (Gabrielle) een poolparty! Echt super! Lekker met de klas in het zwembad.

Foto op 05-09-2011 om 13.49

Ik begin op school om half 8. Behalve op maandag, want dan heb ik het eerste uur vrij. Ik ben dan bijna elke dag rond half twee of kwart over twee uit, behalve op donderdag dan ben ik al om kwart over 12 uit. Van dat huiswerk word ik echt gek, maar gelukkig ga ik vanavond naar de movie! Dus ik krijg er ook weer wat voor terug! Ze zeggen ook dat er een aardbeving was?! Maar ik heb er niks van gevoeld haha! Ik was vanaf pbp (palmbeachplaza) aan het lopen naar de mac. Dus ik zag in iedereen zijn naam van pin staan: EARTHQUAKE! Ahaha ik schrok helemaal!

Ik heb ook nog opgepast… bij collega’s van papa. Het was gezellig en ik heb daarna met het geld wat ik heb verdiend ff me vriendin getrakteerd bij STARBUCKS.

Ciaaaooo dudesss!!!

Even lekker op voor op 't hek in de wind

1. Vanessa:
    10 november 2011
    Hi Sanne,

Gets, wat heb je het rot! Gaaf hoor om zo aan de middelbare school te beginnen. Ik ben eerlijk gezegd stikjaloers en tegelijk super blij voor je dat het allemaal zo leuk is. Geniet maar lekker. Voor je het weet zit je weer in het saaie Nederland ;) Kus. V.
  2. Nath:
    8 januari 2012
    Hi Sanne, leuk om te lezen dat jij je ook al helemaal Arubaans :-) voelt. Leuke foto's ook. Dikke X "tante" Nathalie
  3. marja:
    18 januari 2012
    hay sanne, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    alleen die oorontsteking dat was wat minder maar je hoeft je iedergeval niet te vervelen er is zat te doen .en leuke foto s meisie !!! xxx marja en de rest.
  4. beau groen:
    19 januari 2012
    zo kom je ook nog trug of blijf je daar woonen