Beelden zeggen meer...

23 september 2011 - Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba

september '11

...dan woorden, zie de foto's (speciaal voor jou, Just:-)) en de links.

Ik neem me telkens voor om geen ellenlange verhalen te schrijven (ha,ha, moet gelijk denken aan de wijkverslagen bij wijkzaken, kort en bondig, he Ans;-)). Maar dat is lastig (vooral als je de blog regelmatig bijhoudt, ahum). Er is zoveel te vertellen en jullie vragen willen we ook allemaal beantwoorden. Dus er komt nog een bericht over hoe het eigenlijk met Sanne gaat (goed!), hoe Ronald het heeft op zijn werk (super!) en wat Cis zoal de hele dag uitvreet (niks). En oh ja ook nog op de vraag van Irma, nou die heeft al mijn zintuigen op scherp gezet (en probeer de uitkomst daarvan maar eens kort samen te vatten).

Veel kijkplezier, Ayo!

1. Vanessa:
    23 september 2011
    Ha liefjes,

Wat een zegen is de nieuwe digitale wereld toch. Lange verhalen of beelden. Wat zijn jullie relatief lekker dichtbij. En Cissie, je vlinders zijn meer dan goed aangekomen. Love you.
    V.
  2. marja:
    24 september 2011
    hay hay, wat is het fijn om jullie te volgen .
    en dat jullie het daar ook naar jullie zin hebben .
    ik mis jullie wel hoor en de diertjes ook .ik heb een baan cis in het ziekenhuis als assisist .
    ben er zo blij mee ,dank zij jou is het me allemaal gelukt .heel heel veel dank.dikke kus voor jullie allemaal XXX marja