14 jaar!

25 september 2011 - Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba

september '11

Heel bijzonder om je trouwdag te (mogen) vieren op Aruba. Sanne was met vriendinnen naar de bios (dat is hier trouwens spotgoedkoop). Dus wij hadden het rijk alleen en hebben het er echt even van genomen. We hebben heel romantisch gedineerd op een loungebed bij Screaming Eagle.

Helemaal prive, gordijntjes dicht, lekker hangen in de kussens. Heerlijk eten (Chef's signature menu), lekker wijntje en dan ook nog goed gezelschap, wat wil een mens nog meer...nou er in ieder geval nog een jaartje of tig bij!

Tja en prive betekent geen foto's ha,ha. Maar kijk vooral even op hun website, zie de link loungedinner.

1. Linda Burgers:
    26 september 2011
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag. En natuurlijk super dat je het zo bijzonder kunt vieren. Geniet ervan. Liefs, Linda
  2. Gaby:
    26 september 2011
    Hoi Cis,google ik even je naam om te zien hoe het met je gaat, wat je doet etc en natuurlijk om fotoos te vinden, kom ik terecht bij de arubagroentjes! begrijp ik het goed, jullie zijn naar aruba vertrokken?Fantastisch! veelliefs, gaby( van pottenbakken, weet je nog?)
  3. Ans:
    27 september 2011
    Wat zie je er prachtig uit op die foto zeg.
  4. Hieka, Ad, Celine, Elise:
    10 oktober 2011
    Lieve Cis Ik ben een beetje laat maar heb de laatste tijd zo weinig achter de computer gezeten dus jullie blog ook even niet bekeken, dacht nu dat moet ik echt weer gaan doen en wat zie ik 14 jaar getrouwd, super, gefeliciteerd nog en lijkt me inderdaad romantisch om het daar te vieren (beter dan hier in de strom ha ha) XXX