Warm welkom!

7 juli 2011 - Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba

Direct na de slurf hoorden we ‘Bon Bini’ en daar stond onze buddy Gerard. Hij loodste ons zonder omwegen door alles heen. Dit gaf Sanne de tijd om haar presentje uit te pakken. Eindelijk! En wat was ze blij met de mooie armband en de lieve brief!

Maar lang had ze niet om ervan te genieten want al snel waren onze koffers er en voor we het wisten stonden we in de hal waar een heleboel collega’s van Ronald met partners en kinderen aanwezig waren. Wat ook heel leuk was, was dat Carla er was met haar kinderen. Zij is samen met haar man in 2009 geemigreerd. Sindsdien houdt zij een blog bij en daar kent Cis haar van. Na zoenen en handen schudden, werden we door Gerard meegenomen naar het autoverhuurbedrijf waar onze auto klaar stond. Ondertussen had Ronald ook al de beestenboel opgehaald. Die gingen met de collega’s en onze bagage vast vooruit naar onze nieuwe woning. Het was tot zover een warm welkom en zoals Sanne aangaf ook echt letterlijk, want toen we buiten kwamen, was het ook echt warm, maar wel met een heerlijk briesje.

Toen wij met onze ‘chauffeur’ bij ons huis aankwamen, waren de collega’s er al en zagen wij in de tuin en op de porch iedereen gezellig met elkaar kletsen en borrelen. Grappige gewaarwording dat dit gaande was in ‘ons huis en onze tuin’. Heel gezellig, maar toch eerst de honden en de kat verlost uit hun bench en voorzien van eten en drinken. Wat waren ze blij dat ze ons zagen (en waarschijnlijk ook dat ze er uit mochten:-)). Daarna lekker genoten van een hapje en een drankje en leuke kennismakingsgesprekken.

Toen iedereen vertrokken was, hebben we alles nog even rustig op ons in laten werkenn. Ons gastgezin heeft ons prima verzorgd achtergelaten. De koelkast en keukenkast gevuld met ruim voldoende eten en drinken voor een paar dagen. De insectenspray’s stonden ook al klaar, net als het toiletpapier :-).

' S avonds kwamen Christel (vriendinnetje van Sanne uit Delfgauw), samen met haar moeder, zus en tante ook nog even langs. Zij vieren nu 3 weken vakantie op Aruba. En dat is natuurlijk helemaal super voor Sanne. Was erg leuk om ook hen nog even te zien!

Na de ‘ontdekkingstocht’ door het huis werd al snel beslist wie waar slaapt en toen we het toch over slapen hadden…Jawel we lagen er vroeg in, rond 20.00 uur, moe maar voldaan. Cis had natuurlijk al erg veel geslapen dus zij was om 23.30 uur klaarwakker. Maar ze heeft uiteindelijk toch nog geslapen tot een uur of 6. Ronald en Sanne hebben in een ruk doorgeslapen en werden net iets later wakker.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Monique:
    7 juli 2011
    Welkom thuis zou ik zeggen. Na maanden van voorbereidingen is het dan eindelijk zover. Stoer hoor! Fijn, dat jullie zo warm zijn onthaald, dat moet een goed gevoel geven. Geniet maar lekker van het mooie weer daar, wij sappelen hier wel door. Nu regent het weer eens.... wat een verrassing ;-( Groetjes aan iedereen, ook aan Christel en haar familie. Wens ze maar een fijne vakantie! (speciaal van Luc een dikke kus voor C.) Groetjes, Wim, Monique, Luc, Joost en Bob
  2. Peet:
    7 juli 2011
    He lieverds, fantastisch te horen dat alles goed verlopen is en dat jullie goed ontvangen zijn, echt top!!!!
    Hoop jullie krijgen tussen alle drukte de komende tijd, toch ook tijd om te ontspannen.

Dikke kus, Peet, Kim & Domi
  3. Hieka, Ad, Celine, Elise:
    8 juli 2011
    Wat geweldig voor jullie zo'n warm welkom, jullie zullen je er vast snel thuisvoelen. Blijft nog steeds een raar idee hoor dat jullie daar ver van ons zitten en het geen vakantie is maar echt voor jaren. De nieuwe buren zijn druk aan het klussen, volgens mij gaan ze binnenkort wel over.
    Hoe is de vlucht eigenlijk gegaan en vooral voor
    Cis, trok je het met je rug en heb je nog een
    beetje kunnen slapen?
    Wij zijn aan het aftellen, wil ook in het zonnetje aan de rand van het zwembad ;-).
    Liefs van ons allemaal en geniet lekker daar.
    Hieka
  4. Kleinekoortjes:
    10 juli 2011
    Hè lieve groentjes,

Warm welkom??? Klinkt als de dijkgraafstraat , lekker borrelen met z'n allen! Goed om te horen dat jullie zo warm zijn ontvangen! Wij zitten inmiddels in de VS, dus dichterbij dan je denkt!;-) wanneer we terug komen moeten we echt gaan wennen aan de nieuwe buren.......:-((( en natuurlijk laat 'ons aller' Joost een lege plek achter in de straat. Maar niet getreurd, we hebben onze lasagnaschaal inmiddels gevonden, maar dat gaat ons niet weerhouden van een bezoek aan Aruba !!! Hoe gaat het met je rug Cis? En heeft Sanne al een nieuw klein Antilliaans buurjongetje Waar ze mee kan knuffelen? Enne, Ro, moeten we de Beertender meenemen als we langs komen?
    Heeeeeel veel liefs van jullie oude trouwe buurtjes
    De Kleinekoortjes
    Xxxxxxx
  5. Ans:
    13 juli 2011
    Wat fijn om te lezen dat jullie zo geweldig onthaald zijn. Wij zitten nu in de regen en 17 graden! Is vast anders bij jullie:). Kus Ans
  6. Fred Geerling:
    15 juli 2011
    Hoi Franciska, Ronald en Sanne,

Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en dat de dieren er ook zijn. Dat zal een beetje thuis voelen. Genietse, Fred
  7. marja:
    16 juli 2011
    hay cisca ronald en sanne .hoe is die momenteel bij jullie .hebben jullie al een beetje je draai kunnen vinden .en cis hoe is het met je rug? dikke kus van ons allemaal.
  8. Liek:
    19 juli 2011
    Wat een warm onthaal!! En nu wennen aan alle nieuwe dingen. Ik hoop dat het beter gaat met je rug en dat je daar een goed bed hebt.
    Veel plezier!!

Liek
  9. Joyce:
    19 juli 2011
    Lieve groentjes,

Wat fijn zeg dat het allemaal zo super gaat met jullie. Ik zou bijna ook gaan emigreren ................. Wij zijn net terug van het mooie Portugal waar volgens mij net als bij jullie altijd een windje waait. Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal, leuk om te lezen :)
    Lieve Cis ik hoop dat het allemaal goed gaat met je rug!! Hele dikke knuffels van ons allemaal!